کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

ترویج اعتیاد در بین جوانان تهاجم خاموش دشمنان نظام است

استاندار مرکزی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دائمی و مرکز آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر: ترویج اعتیاد در بین جوانان تهاجم خاموش دشمنان نظام است استاندار استان مرکزی گفت: ترویج اعتیاد در بین جوانان تهاجم خاموش علیه نظام و بخشی از جنگ نرم دشمن است که مهار و مقابله با آن هوشیاری مسوولان و بخش های مختلف مردمی را می طلبد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، محمدحسین مقیمی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دائمی و مرکز آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر در اراک گفت: آلوده کردن جمعیت فعال و جوان به مواد مخدر حربه استکباری برای تاخیر در توسعه و پیشرفت و کاهش کارایی سرمایه های انسانی کشور است.

وی ادامه داد: امروز دشمن با تهاجم فیزیکی و سخت افزارهای جنگی با ایران رویارویی نمی کند بلکه دسیسه استکبار برای ضربه زدن به نظام امروز در اشاعه فساد،ترویج اعتیاد و سست کردن اراده و اعتقاد نسل جوان دنبال می شود.

استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: ایجاد تزلزل و فروپاشی بنیان خانواده ها از اهداف مهم و اصلی دشمن در جنگ نرم است و اعتیاد به عنوان آسیب بزرگ نقش محوری در این هدف استکباری دارد.

مقیمی بیان کرد: اعتیاد یک اسیب اجتماعی چند وجهی و پیچیده است که معضلات متعددی را در حوزه تهدید سلامت جسمانی، اجتماعی و روحی ایجاد می کند و مسوولان باید معتاد را به عنوان یک بیمار پذیرفته و به درمان آن بپردازند.

وی اظهار کرد: مهار معضل اعتیاد تنها با مبارزه مخدر امکان پذیر نیست بلکه باید با توسعه نهضت آموزش و پیشگیری از ورود بخش های مختلف جامعه به ویپه جوانان به دام اعتیاد جلوگیری کرد.

گفتنی است نمایشگاه دائمی و مرکز آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر در فضایی به وسعت 500 متر مربع و با سرمایه گذاری یکهزار و 150میلیون ریال، جنب موزه آموزش و پرورش در میدان شهدای اراک به بهره برداری رسید.

در این نمایشگاه، پوسترها و تصاویری مربوط به آثار سوء مصرف مواد مخدر و هشدارهای پیشگیرانه و نیز ماکت های مربوط به این حوزه در معرض دید عموم قرار گفته است.

هدف از دایر کردن این مرکز آماده سازی و پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان و دانشجویان و خانواده های آنان در برابر اعتیاد می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد