کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش: المپیادهای ورزشی بزرگترین رویداد فوق برنامه ای مدارس است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که در سال گذشته 3 میلیون نفر در طرح المپیادهای ورزشی مدارس مشارکت داشته اند، گفت: اجرای این طرح بزرگترین رویداد فوق برنامه ای در مدارس است.
 

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت  وزارت آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری «طرح ملی المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای» که با حضور اکثریت اعضا و در ساختمان علاقه‌مندان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای آزمایشی این طرح در راستای تحقق اهداف و سیاست های کلی نظام در آموزش و پرورش و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ورزش و تربیت بدنی اتخاذ شده است که با استقبال خوب دانش آموزان و معلمان همراه شد.
 
وی با اشاره به جمعیت سه میلیون دانش آموز مخاطب این طرح، تصریح کرد: تشکیل اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری در جهت دسترسی کامل به اهداف عالیه این طرح در سال تحصیلی جاری مورد انتظار است .
 
حمیدی به اجرای موفق این طرح در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با اجرای کامل این طرح شادابی و نشاط را در مدارس نهادینه کنیم و انس دانش‌آموزان در فعالیت های گروهی افزایش پیدا کند.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش زمان برگزاری «طرح المپیاد درون مدرسه‌ای» را از 26 مهرماه تا پایان اسفندماه عنوان و خاطرنشان کرد: در این طرح جایگاه دبیران تربیت بدنی در مدارس ارتقا خواهد یافت.
 
وی از تشکیل ستاد مرکزی برگزاری «طرح المپیاد درون مدرسه‌ای» در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و عنوان کرد: در استان ها نیز ستادهای برگزاری متناظر تشکیل می‌شود که می توانند از ظرفیت های حمایتی و پشتیبانی استاندارها نیز بهره ببرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد