کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت در مراسم المپیاد ورزشی دانش آموزان محلات

 دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت در مراسم  المپیاد ورزشی دانش آموزان محلات ورزش به عنوان بهترین، نزدیکترین و مناسبت ترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد.

به گزارش اداره روابط عمومی مراسم افتتاحیه المپیادورزشی شهرستان محلات با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان مرکزی  و جمعی از مسئولین شهرستانی صبح روز یکشنبه در دبیرستان رازی این شهرستان برگزار گردید.
در این مراسم مهدی دمنه، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از عملیاتی شدن المیپادهای ورزشی درون مدرسه ای گفت: این المپیادهای شور و نشاط را در داخل مدرسه ایجاد می نماید. وی ورزش را به عنوان بهترین، نزدیکترین و مناسبت ترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برشمرد و با اشاره به فواید آن گفت: در مبحث اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی شور و نشاط کاذب ایجاد شده مخرب و کوتاه و کشنده  است
 و در نقطه مقابل تنها فعالیت طبیعی که شور و نشاط واقعی ایجاد می نماید فعالیت بدنی و ورزش است.

معاون تربیت بدنی و سلامت افزود: ما تمام فعالیت هایی اجتماعی از جمله تشویق، اخطار و تنبیه جزو آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان است که در قالب فعالیت های ورزشی وجود دارد و مدرسه بهترین و ایمن ترین مکان برای این فعالیت هاست.

دمنه هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را برگرداندن رقابت و مسابقات ورزشی به دل مدرسه و ایجاد شور و نشاط و افزایش انس و علاقه دانش آموزان به مدرسه، به عنوان اصلی ترین نهاد اجرایی سیاست های وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد