کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

برگزاری جشنواره آثار برتر حرکات اصلاحی، ارگونومی و روش های نوین ارزیابی قامتی

 به اطلاع می رساند دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت متبوع در نظر دارد به استناد بخشنامه شماره 207875 تاریخ 16/10/93 ، جشنواره آثار برتر حرکات اصلاحی، ارگونومی و روش¬های نوین ارزیابی قامتی را به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان  برگزار نماید.
هدف از برگزاری این جشنواره بهره¬گیری از دانش متخصصان و دبیران تربیت¬بدنی در پیشگیری از بروز و تشدید ضعف¬های عضلانی و ناهنجاری¬های قامتی منتج از آن و توانمندسازی و به روز رسانی اطلاعات کارشناسان ادارات، مربیان، سرپرستان کانون¬ها و معلمان تربیت¬بدنی در زمینه سنجش ساختار قامتی و حرکات اصلاحی می¬باشد و در زمینه¬های مقاله، پوستر، بروشور، عکس و جزوه آموزشی برگزار خواهد شد.

علاقه¬مندان به شرکت در این جشنواره می¬توانند فایل Word و pdf  آثار خود را به آدرس پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره amdtb@medu.ir تا تاریخ معین ارسال نمایند و همچنین نسخه چاپی آن را به معاونت تربیت بدنی و سلامت ادارات کل استان¬ها تحویل نمایند. جزئیات برگزاری همایش در فایل پیوست ذکر شده¬است.در ضمن بخشنامه مربوطه به شهرستان ها ابلاغ شده است که همکاران محترم می توانند  اطلاعات بیشتر را از  کارشناس تربیت بدنی منطقه خود کسب نمایند. 

 
فایل های مربوطه :
دستورالعمل+جشنواره.doc69.12 KB

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد